Anioły
ich istnienie nie zostało
potwierdzone, jednak istnieją wzmianki o ich kontaktach z tzw. "błękitnym
ludem". Przyjęte jest, że składają się z czystej magii ducha. Mają
humanoidalne kształty o niewiarygodnie pięknych rysach i blasku bijącym z oblicza.
Z ich pleców wyrastają skrzydła. Nie znane są żadne bliższe informacje na ich
temat.
Czarownice
strażniczki równowagi w
przyrodzie. Pilnują aby zachowana była proporcja między wampirami i
wilkołakami. U podstaw ich istnienia leży władanie żywiołami. Każde rzucone
przez nie zaklęcie jest unikalne, a jego odtworzenie jest możliwe tylko przy
użyciu księgi czarów danej wiedźmy. Nie są długowieczne. Moc dziedziczą po
przodkach. Ich potencjał magiczny jest ściśle związany ze sferą uczuć, dlatego
często można mówić o wahaniach magii. Gdy zużyją zbyt wiele mocy na raz,
umierają.
Dhampiry
istoty zrodzone z kobiety, która
w momencie poczęcia miała w sobie krew wampira. Podczas narodzin dziecko, które
z krwi wampira przejmuje część genów, jest za silne i najczęściej zabija matkę
(choć nie jest to informacja potwierdzona). Dhampiry są niemal tak szybkie jak
wampiry, posiadają wrodzone umiejętności łowieckie, a ich skóra ma
charakterystyczny perłowy odcień. Mają głównie ciemne oczy i wyczulone zmysły.
Wiele z nich potrafi posługiwać się magią, jednak to znacząco je osłabia.
Pogłoski mówią, że wampiry mogą je rozpoznać po charakterystycznym dotyku. W
ich tworzeniu udział mają niemal zawsze czarownice lub też wilkołaki, które
kreują je na swoje obrończynie. Dhampiry nienawidzą wampirów, a ich głównym
celem jest polowanie na nie. Z reguły to kobiety. Nie są zdolne do rozmnażania.
Wieki temu odnotowano dziwny przypadek powiązania z aniołami, jednak nic nie
potwierdza teorii, że dhampirzyca Areanna urodziła żywe niemowlę, którego ojcem
był wampir.
Doppleganger
w wyniku czaru rzuconego przez
czarownice i poświęcenia kobiety z elfią krwią, powstał doppleganger. Jest to
istota magiczna i rodzi się co pięćset lat. Nie potrafi używać magii. Zawsze
wygląda jak pierwowzór, nie odbiegając niemal wcale od wzorca. Po przemianie w
wampira traci wszystkie właściwości, które czynią ją tak niezwykłą. To zawsze
kobiety, a i ich krew ma magiczne właściwości, których działanie nie jest
dokładnie znane.
Elfy
smukłe, zwinne i szybkie; prędko
uczą się nowych zdolności. Niezwykle uparte w swych dążeniach, długo pamiętają
urazy, a mimo to nieskore są do zemsty. Wysokie, o długich palcach i szczupłych
sylwetkach zdolne do przenoszenia dużych ciężarów. Nieliczne z nich posiadają
ciemne włosy, to głównie blondyni, często nawet białogłowi mimo młodego wieku.
Kochają światło i wszystko co z nim związane, a także uważają wodę za niezwykle
ważny składnik egzystencji. Mało płodne. Mają własne wierzenia i poglądy. Magia
jest nieodłącznym fragmentem ich istnienia. Każdy elf rodzi się z potencjałem
magicznym. Łagodne i spokojne wolą własne towarzystwo. Mówi się, że wyginęły.
Elfy są niezwykle potężne umysłowo i fizycznie. Nie widziano żadnego od ponad
dwóch tysięcy lat. Wiadomo, że broń przez nie zrobiona miała niezwykłe
właściwości i mówi się, że była w stanie zabić pierwotnego, brak jednak dowodów
na istnienie tych wyrobów. Krążą pogłoski, że elfy, nawet unicestwione,
powracają.
Feamori
są upadłymi aniołami, którzy
zamienili niebo na piekło. Symbolizują sobą wszystkie grzechy, jakich
dopuszczają się ludzie. Mają charakterystyczne czarne skrzydła i najczęściej
smoliste oczy. Wśród nich panuje hierarchia, lecz może ona zostać w każdej
chwili zachwiana poprzez walkę między grupami feamori. Wyglądem przypominają
aniołów – mają ich piękne kształty i wydają się równie wspaniali, jednak w
rzeczywistości niewielu feamori jest w stanie stawić czoła aniołowi. Choć
feamori mają ogromne pokłady energii magicznej, często trwonią je i nie są w
stanie ich zregenerować. Nietrudno pomylić ich z aniołami. Według niektórych
podań istnieje jeden feamori, któremu udało się powrócić do nieba i na powrót
stać się aniołem.
Nefilim
to dziecko istoty śmiertelnej i
anioła. Posiada ogromne zdolności magiczne, jednak nie jest w stanie mierzyć
się z mieszkańcami niebios. Nefilimi rodzą się niezwykle rzadko, ponieważ same
anioły niemal nigdy nie wchodzą w związki ze śmiertelnikami. Mają możliwość
przeistoczenia się w pełnoprawne anioły, jeżeli ich szeregi są niepełne, co
zdarza się niezwykle rzadko. Posiadają ciemne skrzydła, które nie są ani białe
ani czarne, co symbolizuje ich stan zawieszenia.
Pierwotni
to wampiry stworzone u zarania
ich dziejów. Wiadomo, że jest ich wyłącznie troje: Klaus, Elijah oraz ktoś, kto
skrył się wieki temu (Lydia). Jedynym sposobem na zabicie pierwotnego jest
przebicie go sztyletem zanurzonym w popiele z białego dębu, lecz wyciągnięcie
broni sprawia, że ofiara powraca do życia. Wampir, który dzierżyć będzie broń,
zginie. Aby wejść do jakiegokolwiek domu muszą być zaproszeni. Pierwotni to
najbardziej wytrzymałe istoty na ziemi i władcy wampirów.
Wampiry
stworzone na krótko po
wilkołakach. W konsekwencji Klątwy Słońca i Księżyca nie mogą przebywać w
świetle dnia bez ochrony kamienia lapis lazuli. Zmuszone pożywiać się krwią. By
przeistoczyć się w wampira trzeba wypić jego krew, umrzeć i przypieczętować
przemianę krwią człowieka. Niektóre posiadają tajemnicze umiejętności powstałe
poprzez długotrwałe doskonalenie. Ugryzienie wilkołaka jest dla nich
śmiertelne. Aby wejść do jakiegokolwiek domu muszą być zaproszeni. Ich
zaprzysięgłymi wrogami są dhampiry, które na nie polują bez wytchnienia. Nie
mogą mieć dzieci. Można je zabić poprzez przebicie serca kołkiem, spalenie lub
pozbawienie narządu tłoczącego krew. Zdolne są do stłumienia ludzkich uczuć.
Dla tego kto stał się wampirem nie ma odwrotu.
Wilkołaki
stworzone na krótko przed wampirami.
Stwory nocy uwięzione przekleństwem rzuconym wieki temu. Zamieniają się w wilki jedynie podczas pełni
Księżyca. Ich ugryzienie jest śmiertelne dla wampira. Mają wyczulony węch na
ich odwiecznych wrogów – wampiry, zdolne są je wyczuć z setek kilometrów.
Wilkołactwo jest przekazywane z pokolenia na pokolenie, a gen można uaktywnić
poprzez zabicie istoty humanoidalnej. W czasie przemiany nie są w stanie
kontrolować swojego postępowania, a jedynie w niewielkim stopniu na nie
wpływać.
Hybryda - to mieszanka stworzeń o
specyficznych właściwościach
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz